Sunday 12 November 2017

Binære Options Reversering Indikator


Chris 03 okt 2013.Når jeg har lest noe nylig, oppdaget jeg en spennende og mulig nyttig binær alternativer forex-indikator for Meta Trader 4 Indikatoren undersøker 5bar - og 7bar-fraktaler og fremhever de som synes å være prisoppslag. Ved å bruke piler for å påpeke mulige reverseringer , indikatoren forsøker å indikere prisomkastning Indikatoren kalles en reversalfractalindikator og som mest er det en forsinkende indikator. Det som var mest interessant for meg om dette er hvor enkelt og rent det er, men ganske nøyaktig på tidsrammer så lite som fem minutter Med litt koderegulering, kanskje fra vårt eget samfunn, tror jeg dette kan vise seg å være en ganske solid perle. Som du kan se er det ekstremt enkelt, og kan kjøres på en rekke forskjellige diagrammer samtidig for å holde signalene hyppigere Ved å bruke det, er det like enkelt som å plassere handelen i pilens retning på det tidspunktet signalet er gitt, noe som betyr ganske enkelt Up arro w betyr et anrop, mens en pil ned betyr et sett jeg er ivrig etter å se hva som kommer av dette og har lagt det på Binary Options Edge fora med en nedlastingskobling til indikatoren. Jeg ser frem til å høre noen diskusjon om dette. Jeg har fest indikatoren som en file. Attached Files. 92 66KB 140 nedlastinger. 7 21KB 864 downloads. donchard 10 Okt 2013.Det ser veldig bra ut takk. Chris 10 Okt 2013.Det ser veldig bra ut takk. Du er ganske velkommen. bangcockman 14. okt 2013.Den er fractal indikatoren repaint. Chris 15 Okt 2013.It gjør IKKE repaint Men det er lignende indikatorer som do. albusaidy99 17. okt 2013.can vi bruke den i en time stearinlys frame. Chris 17 okt 2013.can vi bruke den i en time stearinlysramme. Det er faktisk enklere å bruke etter min mening på Større tidsrammer Jeg brukte den på 30 minutters stolper, men jeg skjønner ikke hvorfor 1 time ville være noe mindre vellykket Gi den en go. albusaidy99 17. oktober 2013.Det er faktisk enklere å bruke etter min mening om større tidsrammer Jeg brukte den på 30 minutter barer men jeg skjønner ikke hvorfor 1 time vil være noe mindre vellykket Gi det en go. thanks for svar, men signalet kommer sent 3 lys før ikke nærmen av dagens lys. Chris 17 okt 2013.thanks for reply, men signalet kommer sent 3 stearinlys før ikke nærmen av dagens lys. Du kan endre innstillingene til når signalet kommer jeg forklarte dette i mitt opprinnelige innlegg som var på forsiden. GhostNL 18 Okt 2013.Jeg lastet ned filen, men kan ikke synes å bruke den til MT4 Aldri gjort dette før noen kan hjelpe meg ut her. Det er derfor jeg sa det Denne indikatoren er bare nyttig for å se etter mulig endring av trend. Det er bare en zigzag som plotter pilene når toppbunnen allerede er dannet, noe som jeg tror er ubrukelig. Jeg leverer strategier for at folk skal ha noe å bygge seg av, jeg forstår at du kanskje ikke finn dette nyttig, men hvis noen på en eller annen måte er i stand til å ta kodingen eller bruke indikatoren i en personlig strategi, så bra for dem, vil jeg bare gi folk muligheten til å lykkes, ikke gi dem en enkel out. tommbstone 27. desember 2013. En normal fraktal den som kommer med mt4, vil ikke male til en 3 bar reversering Jeg kan bare anta at denne er den samme, derfor får du ikke fraktalpilen til 3 ferdige stearinlys. Christmeal 18 Aug 2014. Vil det være mulig å kombinere denne indikatoren med en slags neura Jeg har nettverksspådommer for å gjøre det litt mer nyttig. Hvordan ville vi gjøre det? I et samarbeid mellom og Smart Trading-utvikler har det vært en vellykket utvikling av en unik og likevel effektiv signalerindikator for binære alternativer for MT4-plattformen. Mulige handelsalternativer Ikke tungt testet ennå. 1 1M-diagram med 5M-utløp. 2 5M-diagram med 15M-utløp. Du kan godt prøve forskjellige kombinasjoner og rapportere oss med dine egne resultater. Vi er glade for å la deg være en av de aller første testerne for dette splitter nye produktet. VIKTIG Ikke bruk pilen som frittstående signal Kombinere med andre indikatorer du vanligvis bruker for bedre bekreftelse av strategien din ved hjelp av denne pilen indicator. Attached Files. filando 16. juli 2014.Rommark takk for at denne indikatoren skal demo den i en uke eller 2, så gi deg beskjed om hvordan det er ditt resultat som når du bruker denne indikatoren Rommark. David 16. jul 2014.Jeg var bare å gå tilbake og se på denne indikatoren, prøv ikke å bruke dette ved å bruke dette selv jeg m betting legge regnbuen til dette kan være fint skjønt. afhacker 05 Nov 2014.Anyone brukte dette. What var resultatet. lpccoder 03 Mar 2015. Jeg m tester det, men jeg m ikke mottar noe varsel er det normale. Who Kjenner 24 Mar 2015. Er dette repaint gutta ser på diagrammene mine Jeg synes dette ser ut som en praktisk ekstra innbekreftelse for min nåværende strategi. Bare ønsket å sjekke det gjør det ikke. Repetitør. rommark 13. juni 2015. Enhver prøvde dette på live markør gutter ville elsker å høre tilbakemelding, du kan prøve det både Forex Scalping med en trend og Binary. weswes 14 Aug 2015. Det er repaint. julifem 27 Aug 2015. Hvem vet, kan du dele strategien din og resultatene du får med denne indikatoren. julifem 27 Aug 2015. Hvem vet, kan du dele strategien din og resultatene du får med denne indikatoren. PG275 27 Aug 2015.Tried få handler basert på denne indikatoren og ser at den viser pilen etter at dagens lys er stengt så du må være klar. Arrows vises basert på potensial breakout sone som faktisk er trygt som vi følger trenden. ef766b63b19efa0.Hope Arrows vises basert på samme rule.60 Seconds Binær Options Reversal Strategy. I skal forklare hvordan du handler 60 andre binære alternativer med pin barer og oversold overkjøpt Laquerre BO trading indikator Dette er en typisk reversering strategi. First off, hva er pinestenger De er lysestake mønstre som består av ett enkelt lysestake med følgende egenskaper. De vises ofte på toppen av en opp trend Nå ser vi ut til å kjøpe PUT-alternativer. De vises ofte på bunnen av en nedadgående trend Nå ser vi etter å kjøpe CALL-alternativer. Binære indikatorer laquerreBO innstillinger gamma 0 25 Tidsramme 60 sekunder M1 Handelssessioner Euro og US-sesjoner vi trenger volatilitet. Tradible Assets Valutapar EUR USD, GBP USD, USD JPY, GBP JPY, EUR JPY. GBP USD 1 Min Diagram Eksempel Åpen Kjøp PUT Option. Bullish pin bar formet kropp nær toppen av lysestaken. Laquerre Bo tilbake over 0 15 fra below. Buy Call Option ved åpningen av neste bar. Bearish pin bar dannet kropp ne ar bunnen av lysestaken. Laquerre Bo tilbake under 0 75 fra above. Buy PUT Alternativ ved åpningen av neste bar. As strategienavnet antyder, 60 sekunder utløps tid for både kjøp og salg signaler. Du kan kanskje lide disse relaterte innleggene . Last ned alle binære systemer, strategier og indikatorer 100 GRATIS.

No comments:

Post a Comment